|
Wesley
Gast
|
 |
« Gepost op: november 02, 2007, 14:19:19 pm » |
|
Een belangrijke ergernis voor veel veggies... spijkerbroeken!
Ik irriteer me dood als'k ze wil aanschaffen. Haast alle stijlvolle leuke trendy broeken hebben verdachte (leren) labels.
Kennen jullie merken die geen of vegan labels hebben? Tot nu toe heb'k enkel van C&A bericht gehad dat hun labels nooit van leer gemaakt zijn...
Ik koop't liefst bij H&M (maar daar ga'k nooit broeken kopen vreemd genoeg). Hebben die broeken ook een (leren) label?
Nouja, ik hoor het wel als iemand van jullie leuke tips heeft.
Greetz,
The Fashion-addict a.k.a. Wesley
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: november 02, 2007, 15:48:28 pm » |
|
niet echt iets waar ik op let...
En gezien de frequentie waarmee ik broeken en andere kleding koop (als ze van mijn lijf vallen), en de prijs die ik er aan geef (zo weinig mogelijk), ben ik er vrij gerust in dat er niet al te veel leer zal aanhangen...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
Ann
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: november 02, 2007, 16:12:33 pm » |
|
Ik koop ook dus zelden kledij, maar mijn broeken komen tot hiertoe wel altijd van c&a gelukkig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knoflookpunk
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: november 02, 2007, 16:22:09 pm » |
|
ik koop alleen af en toe een tshirt ofzo. De rest vind ik wel ergens (weggeefwinkels ed)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wesley
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: november 02, 2007, 19:08:33 pm » |
|
Ik koop ook dus zelden kledij, maar mijn broeken komen tot hiertoe wel altijd van c&a gelukkig  Ik vind daar nooit mijn goesting helaas... + ik verkies H&M, omdat dat arbeidersvriendelijker is!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: november 02, 2007, 22:24:16 pm » |
|
h&m arbeidsvriendelijker? mja, en van goesting vinden, als ge mij winkelt sta ik gemiddeld 30 sec bij een rek in c&a denk ik :p is snel van, ni echt iets men goesting , verder zien .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wesley
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: november 02, 2007, 22:34:35 pm » |
|
h&m arbeidsvriendelijker? mja, en van goesting vinden, als ge mij winkelt sta ik gemiddeld 30 sec bij een rek in c&a denk ik :p is snel van, ni echt iets men goesting , verder zien ..  Ja, H&M was verkozen tot de mensvriendelijkste winkelketen! Zal straks even link zoeken. Ik winkel zeeeeeeeeeer traag in winkels waar mooie kleren zijn... slechte gewoonte van me (niemand wil nog meegaan  ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: november 02, 2007, 22:36:25 pm » |
|
mja, had ergens met u geaardheid al verwacht da ge op just da vlak iets meer naar vrouwen toe ging  , wat verklaard da homo's meer van kleren afweten, ze kijken er meer naast, mag ik die kennis eens misbruiken als ik iets meer modieus wil kopen, dak u dan meepak? ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wesley
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: november 02, 2007, 23:33:52 pm » |
|
mja, had ergens met u geaardheid al verwacht da ge op just da vlak iets meer naar vrouwen toe ging  , wat verklaard da homo's meer van kleren afweten, ze kijken er meer naast, mag ik die kennis eens misbruiken als ik iets meer modieus wil kopen, dak u dan meepak? ;-) Hahaha, ik zal meekomen!  Ik ben thans niet zo'n homo-homo hoor (ben eerder het type dat graag sport enzo... ), maar kleren kopen doe'k wel graag (vooral schoenen). Let wel: als'k mee ga met je, moet je je aan mijn kledingscode houden!  (je ziet er gegarandeerd sexy uit hoor!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: november 02, 2007, 23:40:56 pm » |
|
hehe, liefst niet dat soort homo ;-) , ziet dade super vrouwelijk gekleed zijt  , hmm, dan zouk mij mss vlug bedenken om het te zien zitten om mee u te gaan shoppen ;-) en die kledingstijl, bwa oke, wil toch eens iets nieuws proberen :d wrm met iemand gaan shoppen als je bedoeling hebt kleren te kopen die je alleen ook koopt he
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: november 03, 2007, 11:34:47 am » |
|
Ik shop liefst alleen  of met mensen waarbij je beiden je eigen gang een beetje gaat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slypptje
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: november 03, 2007, 11:41:38 am » |
|
shoppen is hatelijk. en ik kan het niet alleen, de mammie of zo moet nog steeds mee (-:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wesley
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: november 03, 2007, 14:10:47 pm » |
|
shoppen is hatelijk. en ik kan het niet alleen, de mammie of zo moet nog steeds mee (-:
Hahaha, +1 , dit is gewoon té grappig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ann
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: november 03, 2007, 14:26:58 pm » |
|
als ik ga moet mijn moeder mee  Maar ik ga lieft ni, ik haat shoppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: november 03, 2007, 15:07:54 pm » |
|
Ik vind shoppen fantastisch, maar ken geen oplossing voor het probleem van Wesley.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|