Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: juni 19, 2008, 15:16:47 pm » |
|
tja, 't zal em wel ergens inzitten hé... Ge hebt jeugdherbergen en jeugdherbergen. In Parijs heb ik ooit in zo'n krot gezeten 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: juni 19, 2008, 15:18:23 pm » |
|
ja, daar zaten we op hotel zelfs in een krot 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: juni 19, 2008, 15:25:50 pm » |
|
ik vind parijs overigens niet zo geweldig...
Nu ja, 't is ook al weer zo'n tien jaar geleden datte...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: juni 19, 2008, 15:32:00 pm » |
|
voor de rest ben ik wel verliefd op parijs! en als je op reis bent, is het niet voor op je kamer te zitten, als ik kan slapen en me wassen is het goed, ok een krot was misschien overdreven, maar het plafond daverde als degene boven je aan het stappen was en je hoorde ook veel, gelukkig niet alles!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: juni 19, 2008, 15:36:12 pm » |
|
mmm... Ik ben sowieso niet wild van steden. Geef mij maar de bergen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: juni 19, 2008, 15:37:09 pm » |
|
dacht ik ook, maar ik vind het fijn omdat er dan vanalles (geschiedkundig) te zien is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: juni 19, 2008, 15:49:02 pm » |
|
dacht ik ook, maar ik vind het fijn omdat er dan vanalles (geschiedkundig) te zien is
mja, toch, het zegt me niet veel... Enfin, elk zijn ding hé...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: juni 19, 2008, 19:22:34 pm » |
|
juist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: juni 19, 2008, 19:30:52 pm » |
|
ik vind als je op één plek blijft ergens buiten een stad, dat je het rap gezien hebt, je kunt een paar wandelingen doen maar dat is het! leuk voor een paar keer maar geen veertien dagen, al zou ik geen veertien dagen in een stad kunnen zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: juni 19, 2008, 22:12:31 pm » |
|
ik blijf nooit lang op één plek  Ik verhuis zelfs regelmatig... Ik woon hier nu al 3 jaar, en dat is één van de langste periodes dat ik op dezelfde plek gebleven ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: juni 20, 2008, 12:46:05 pm » |
|
maar ja ergens wonen is nog anders dan ergens op reis gaan! steek me in een stad om te wonen en na een maand moogde mij afvoeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: juni 20, 2008, 12:50:21 pm » |
|
ach, een klein stadje, zoals leuven, dat valt wel mee. Zeker als ge in de rand ergens woont.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: juni 20, 2008, 15:47:00 pm » |
|
ik vind het hier al te druk  ik zou liefst in een straat wonen met maar een paar huizen, liefst maar één
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: juni 20, 2008, 19:53:15 pm » |
|
of op een onbewoond eiland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 453
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: juni 23, 2008, 11:15:08 am » |
|
Ik woon hier nu al 3 jaar, en dat is één van de langste periodes dat ik op dezelfde plek gebleven ben  Tot je 18e thuis he 
|
|
|
|
|
|
Funny, I was just thinking we couldn't get anymore screwed.
|
|
|
|