Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: september 25, 2007, 13:06:49 pm » |
|
welke is vegan en dierproefvrij?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ophelia
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: september 27, 2007, 07:06:02 am » |
|
Ik gebruik die van hema, die is niet duur en ik ben er tevreden over. Soms gebruik ik ook die van Weleda, die vind ik ook goed, maar is wel duurder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: september 29, 2007, 10:35:33 am » |
|
De tandpasta van weleda is het enige in hun gamma waar ik niet tevreden over ben  ik heb lange tijd allerhande tandpasta's gebruikt uit de natuurwinkel met aloe vera in (ik vind dat goed werken om je tanden te poetsen) maar ik had tandpijn, volgens de tandarts gewoon gevoelig tandvlees en ze gaf me een staaltje sensodyne mee en dat werkt dus echt heel goed tegen mijn tandpijn!  dus nu gebruik ik die, jammer genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: september 29, 2007, 12:38:54 pm » |
|
Sinds ik Weleda tandpasta gebruik kom ik steeds weer terug bij Weleda. In het begin is het even wennen maar als je dan tussenin een andere tandpasta gebruikt merk je pas hoe goed die van Weleda wel zijn. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van Weleda tandpasta's. Als je gevoelige tanden hebt kun je ook de Calendulatandpasta van Weleda gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: september 29, 2007, 13:26:59 pm » |
|
handig! ik ga maandag weleda inkopen gaan doen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: september 29, 2007, 13:30:58 pm » |
|
Ik weet dat de tandpasta van weleda mij van mij gevoelige tanden kan afhelpen  ik heb het volste vertrouwen in de doeltreffendheid van calendula. Alleen jammer dat ik vind dat de tandpasta van weleda mijn tanden niet genoeg "schoon"maakt. Ik weet niet hoe het komt, maar hoe hard ik ook poets, m'n tandjes voelen niet proper aan, helaas. jammer, want anders zou zowat al mijn badkamerspul van weleda zijn. (alles, behalve de zuivere jojoba-olie en aloe vera die ik staan heb)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: september 29, 2007, 14:23:14 pm » |
|
Voelen niet schoon aan? Vreemd, ik heb net het omgekeerde. Het is wel waar dat de tandpasta's van Weleda zo goed als niet schuimen, dat kan een verkeerd idee oproepen dat je tandjes niet proper genoeg zijn. Dat schuimen is voor helemaal nieks nodig, die schuimstoffen zijn toch maar chemische brol.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: september 29, 2007, 14:50:10 pm » |
|
nou ja, er zijn gelukkig wel genoeg natuurlijke tandpasta's die wel schuimen (zonder chemische schuimmiddelen) en die m'n tandjes proper maken  zoals tandpasta op basis van aloe vera! die sensodyne gebruik ik nu tijdelijk omdat die tandpijn echt niet te harden was 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: september 29, 2007, 14:55:10 pm » |
|
waar haal je die dan? en hoe noemt ze?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: oktober 06, 2007, 00:42:01 am » |
|
zo? Waarom is dat not done? Heeft de grote linkse god een stenen tafel naar beneden gesmeten met daarop het gebod: "gij zult uw tanden enkel manueel poetsen !" ?
Of zou 't gaan om de gruwelijke energieverbruiken van dergelijk onding ?
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: oktober 06, 2007, 11:12:17 am » |
|
ik veronderstel het tweede  lijkt me iets realistischer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: oktober 06, 2007, 13:11:02 pm » |
|
Ik heb een elektrische tandenborstel, maar ik gebruik da ni zo graag...het maakt zoveel lawaai tegen je tanden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knoflookpunk
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: oktober 06, 2007, 13:30:26 pm » |
|
zo? Waarom is dat not done? Heeft de grote linkse god een stenen tafel naar beneden gesmeten met daarop het gebod: "gij zult uw tanden enkel manueel poetsen !" ?
Of zou 't gaan om de gruwelijke energieverbruiken van dergelijk onding ?
eco-primitivisme hee. tegenwoordig het toppunt van linksugheid. Nen tandenborstel is not done , maar ne laptop kan wel. (heb het niet op u pietje , maar op axies bij Schinveld ed waar technologie gebruikt werd in bossen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: oktober 06, 2007, 15:28:11 pm » |
|
Ik heb een elektrische tandenborstel, maar ik gebruik da ni zo graag...het maakt zoveel lawaai tegen je tanden  nooit gebruik, poets dat dan makkelijker dan een gewone borstel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Green
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: oktober 07, 2007, 14:50:44 pm » |
|
bovendien volstaat één machientje voor het hele gezin hé  je kan de kopjes vervangen ... Komen die dan allemaal elke dag naar uw kot om hun tanden te poetsen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|