Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: September 17, 2007, 14:06:01 » |
|
Je kan niet alles verbeteren in de wereld, maar je kan tenminste doen wat er in je bereik ligt.
zoals bijvoorbeeld een paar links posten op een forum 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: September 17, 2007, 14:08:04 » |
|
Te lui, misschien. Te egoïstisch, misschien.
'k Voel me er beter bij wanneer ik kan kopen wat ik wil kopen. Niets decadents ofzo. Maar een keertje een zeepje of een parfum vind ik heel aangenaam.
spijtig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Gast
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: September 17, 2007, 14:08:37 » |
|
Er zijn nog veel andere spijtige dingen in onze samenleving.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: September 17, 2007, 14:11:12 » |
|
Ja, zoals mocht ik plots zin hebben in een stuk vlees ik het zou gaan kopen en mijn principes aan de kant zet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pijlstaartrog
Gast
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: September 17, 2007, 14:12:55 » |
|
Er zijn nog veel andere spijtige dingen in onze samenleving.
Godogod, is die Joske nu weer bezig met haar kruistocht tegen de BodyShop. Wil je wel geloven dat ik tot voor kort, zonder die discussies erover, niet eens wist wat het was?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: September 17, 2007, 14:14:21 » |
|
Kruistocht?? Het gaat hier over principes meneer kweepeer! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Gast
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: September 17, 2007, 14:15:07 » |
|
Ja, zoals mocht ik plots zin hebben in een stuk vlees ik het zou gaan kopen en mijn principes aan de kant zet.
Wat bedoel je daarmee? Ik ben vegetariër hoor. Geen veganist. The Body Shop heeft met mijn keuze niets te maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: September 17, 2007, 14:16:25 » |
|
Jij zegt dus dat je je goed voelt als je kan kopen wat je wil kopen. Dus als ik plots zin heb in een stuk vlees, dan koop ik dat toch gewoon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: September 17, 2007, 14:18:05 » |
|
Godogod, is die Joske nu weer bezig met haar kruistocht tegen de BodyShop. Wil je wel geloven dat ik tot voor kort, zonder die discussies erover, niet eens wist wat het was?
ne mens leert alsmaar bij hé... Maar nu heb ik nog altijd geen links naar alternatieven gezien (onder het motto, de grootste zaag krijgt meestal wel iets).
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: September 17, 2007, 14:19:35 » |
|
Jaja, maar ik ben een strenge moeder! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Gast
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: September 17, 2007, 14:20:24 » |
|
Wel ja, mij niet gelaten. Ik heb dat op het andere forum ook al gezegd. Ik wil ook liefst dat overal alle producten diervriendelijk zijn, maar dat is niet zo... En zolang het (nog) niet zo is, zal ik soms kiezen voor het minder diervriendelijke product omdat het bijvoorbeeld beter, mooier, goedkoper en gemakkelijker is. Geen probleem als je dat egoïstisch vindt.
Vlees eten zal ik niet doen. In The Body Shop kopen wel. Daar hoef ik niet eens over na te denken. Over leer of geen leer denk ik wel na.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: September 17, 2007, 14:20:51 » |
|
als ge nu nog de rest van de wereld van uw kennis laat meegenieten, Joske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: September 17, 2007, 14:23:23 » |
|
Wel ja, mij niet gelaten. Ik heb dat op het andere forum ook al gezegd. Ik wil ook liefst dat overal alle producten diervriendelijk zijn, maar dat is niet zo... En zolang het (nog) niet zo is, zal ik soms kiezen voor het minder diervriendelijke product omdat het bijvoorbeeld beter, mooier, goedkoper en gemakkelijker is. Geen probleem als je dat egoïstisch vindt.
Vlees eten zal ik niet doen. In The Body Shop kopen wel. Daar hoef ik niet eens over na te denken. Over leer of geen leer denk ik wel na.
Tjah, je bent in serieus veel dingen principieel. Dan snap ik toch niet waarom je met een goed gevoel blijft kopen bij de body shop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joske
Gast
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: September 17, 2007, 14:24:16 » |
|
als ge nu nog de rest van de wereld van uw kennis laat meegenieten, Joske  Hoe komt gij in godsnaam toch aan die 54 rollen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pijlstaartrog
Gast
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: September 17, 2007, 14:24:29 » |
|
ne mens leert alsmaar bij hé... Maar nu heb ik nog altijd geen links naar alternatieven gezien (onder het motto, de grootste zaag krijgt meestal wel iets). Mijn voorstel is dat we weer gewoon met zijn allen genieten van de geuren 'die god ons gegeven heeft'. Zoals vroeger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|