Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: April 16, 2011, 10:50:20 » |
|
Ik heb een aantal filmpjes op mijn computer staan die ik via de iPhone genomen heb. Nu als ik die filmpjes op mijn pc in een mapje zet, dan kan ik die niet meer verplaatsen en kan ik ook de naam van het mapje niet meer veranderen...
iemand die kan helpen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 16, 2011, 10:56:01 » |
|
ah, weer iets van apple dat moeilijk doet... Welk besturingssysteem heb je? XP, vista, 7? Ik vermoed dat 't iets te maken heeft met ownership. Je bent niet de "eigenaar" van die files (ze staan op ander account op je pc). Als je admin rechten hebt op die pc, dan kun je jezelf eigenaar maken, en jezelf alle rechten geven op de map en de files. Het is een heel gedoe. Voor windows 7: http://www.blogsdna.com/2159/how-to-take-ownership-grant-permissions-to-access-files-folder-in-windows-7.htm
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 16, 2011, 12:09:32 » |
|
ik heb windows vista
het is als ze al op de computer staan dat ze moeilijk doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 16, 2011, 12:46:23 » |
|
ah... Ja, dat weet ik. Het is de manier waarop die iPhone de dingen opslaat op je computer. Als het ding enigszins zou rekening houden met andere besturingssystemen dan die van apple, zou het zich ook beschaafd genoeg gedragen om dat soort problemen te voorkomen... Maar wat verwacht je ook van een firma die zijn gebruikers zegt hoe ze hun telefoon moeten vasthouden?  Eén van de redenen waarom ik 't niet op apple heb dus... Enfin: voor vista is de procedure gelijkaardig... http://www.tipandtrick.net/2008/how-to-take-ownership-and-full-control-permissions-of-files-and-folders-in-vista/of http://www.vista4beginners.com/Change-permissions-take-ownership
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 457
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 16, 2011, 14:09:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
If aliens are just like us, then they should be feared.
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 16, 2011, 16:49:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 16, 2011, 17:58:18 » |
|
mercikes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 16, 2011, 18:10:42 » |
|
graag gedaan. Is 't gelukt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 17, 2011, 11:11:19 » |
|
ik moet nog proberen, zal voor vanavond zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 17, 2011, 20:32:00 » |
|
veel plezier ermee...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 17, 2011, 20:37:52 » |
|
danke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 03, 2012, 13:57:20 » |
|
Het lukt nog steeds niet om filmpjes te knippen en in andere map te zetten, dit komt op mijn scherm dan: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 457
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 03, 2012, 14:20:38 » |
|
Ik denk dat het probleem is dat de quicktime player hebt opstaan. Je moet eerst het filmpje afsluiten en dan kan je pas kopieren en plakken. Zal wel wat extra werk zijn om te sorteren, maar ik denk niet dat je er om heen kan 
|
|
|
|
|
|
If aliens are just like us, then they should be feared.
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 03, 2012, 14:24:48 » |
|
Quicktime player staat niet open, ik kon wel twee andere filmpjes verplaatsen en dan 5 ander niet met deze melding
wat bedoel je met de tweede zin?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 03, 2012, 18:21:57 » |
|
soms heb je dat ook als je nog een verkenner venster open hebt. Gewoon alles eens toedoen, en dan nog eens proberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|