ik vrees ervoor, een greep uit het aanbod van commentaren:
1. tja, vlees blijft vlees!!!!! ik eet meestal slachtafval!!! oftewel gehakt van de Lidl!!! of fritworst!!!! heeeerlijk! de tijd van diervriendelijk is helaas voorbij, en idd als we het allemaal zoooo erg vinden moeten we maar eens massaal aan de groenteburgers gaan! => die tijd is voorbij? wanneer is deze begonnen?
2.
ten eerste: ik geef er geen zier om welk beestje er wordt opgefret, ik eet graag vlees en ik schaam mij er ook nie om
ten tweede: wa ik hier lees van kalvers (pun not intended) die zelf vlees eten, maar niet vinden dat ze de kalfjes mochten slachte... begin eens met de realtiteit te aanvaarden of wordt een plantenetende softie (fijn, meer voor ons vleeseters)
3. De veggi-jongens hadden graag een moraliserend programma gehad, bad luck chaps! (

)
4. aan allen die het vegi nazisme niet snappen: vleeseters worden anders ook wel genoeg met de vinger gewezen door idd veggies die niet anders doen dan oordelen en veroordelen, wij zijn moordenaars, wij moeten overtuigd worden om geen vlees meer te consumeren, wij snappen niet wat er allemaal gebeurt, etc... etc...
maar owee als je zelf eens iets terugpost zoals 'mmm vlees,' of 'plantenfretter'
5. Ik mocht er bij zijn op de BBq en heb niet gehuild maar het goed gezegd: die kalfjes zijn om op te eten! En daarmee baste! Dank U neven, het was een eer U te mogen ontmoeten en danku voor de gezellige BBq. Het was fijn. => ze was erbij op de bbq, echt nagedacht dus...en zo diervriendelijk geworden
6. nog eentje: Ik was ook op die bbq en heb daar echt niemand gezien die zijn eten haaft laten staan, zélfs die bleiters niet! En het was inderdaad zeer fijn en gezellig

7.