Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

Rolligheid: 292
I want to believe
|
 |
« Gepost op: November 05, 2010, 18:31:02 » |
|
http://www.rue89.com/2010/11/04/foie-gras-a-la-saint-martin-on-nous-prend-pour-des-cretins-174369goed voor het welzijn, staat in het artikel en een beetje verder staan hun sucessen: Chez nous, elles sont optimales. Regardez un peu ! Selon une étude effectuée en 2009 et rapportée dans la revue des éleveurs de volaille Réussir aviculture : 33% des canards morts en gavage décèdent le dernier jour de la période programmée de gavage, 25% la veille, 20% deux jours avant, 10% trois jours avant. Les foies distendus des oiseaux qui ont survécu jusqu'à la date d'abattage attendent maintenant dans les rayons, estampillés France, « terroir » et « tradition ». A la Saint-Martin, serons-nous de bons crétins ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: November 05, 2010, 19:46:42 » |
|
degoutant... Tijd voor een blogpost?
De kerst en nieuwjaar komen er weer aan. Geen goeie tijden voor de beesten...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: November 05, 2010, 23:28:05 » |
|
ik zal daar weer eens werk van maken se  blogvoer genoeg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: November 06, 2010, 12:04:14 » |
|
indeed...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: November 06, 2010, 12:44:19 » |
|
ik ben al eens aan het kijken wat ik kan doen  misschien vanavond of morgenochtend nog eens een postje schrijven. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: November 06, 2010, 13:45:25 » |
|
zeer wel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: November 06, 2010, 23:14:04 » |
|
http://www.rol.be/?p=819eerste post. Ik zal er een reeks van maken van kortere postjes. Zo lezen mensen gemakkelijker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: November 06, 2010, 23:30:41 » |
|
prima geschreven, as usual. Slechts 1 schrijffout gevonden: kwekkerijen. Ergens een k teveel. Al ga ik ermee akkoord dat die bontmensen beter hun kwek houden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: November 07, 2010, 09:17:35 » |
|
ik zal het zo aanpassen  mijn toets durft wel eens hangen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: November 07, 2010, 10:29:30 » |
|
mooi zo  By the way, is wreede niet wrede?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: November 07, 2010, 11:01:59 » |
|
geen flauw idee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: November 07, 2010, 11:12:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: November 07, 2010, 21:42:40 » |
|
zal morgenavond de volgende post maken. Er zullen er veel over dat onderwerp komen denk ik http://www.tv2underholdning.no/gkn/her-river-mia-gundersen-i-stykker-pelsen-3334435.htmlnog wat goed nieuws. Spijtig dat het allemaal in het noors is, ik kan moeilijk zomaar alles gaan vertalen voor lezers die de taal niet machtig zijn (zeker niet in video) maar kom, er is nog google translate als ze geïnteresseerd zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: November 07, 2010, 22:08:39 » |
|
je kunt het samenvatten  Mensen haken af op zo'n dingen. Zelfs mensen die interesse hebben... We zien er naar uit, naar de volgende post. Ik zal ook nog eens een serie doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: November 07, 2010, 22:37:22 » |