Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: november 02, 2007, 23:02:33 pm » |
|
maar ja, ik douch me de avond voor ik naar school ga en smorgens was ik me nog es... maar als je dan eenhele dag rond loopt, zweet je toch... en stink je, als je geen deo op hebt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: november 02, 2007, 23:03:30 pm » |
|
stinken, bwa, als je heel de tijd met je armen recht naar beneden loopt mss wel, ... is er niet veel verluchting ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: november 02, 2007, 23:11:08 pm » |
|
maar ja, ik douch me de avond voor ik naar school ga en smorgens was ik me nog es... maar als je dan eenhele dag rond loopt, zweet je toch... en stink je, als je geen deo op hebt
ik vind die deo doorgaans eerder stinken... Enne, ik weet niet of dat bij u 't geval is, maar synthetische kleren stinken doorgaans veel sneller dan katoen of wol... Anyway, mensen zijn niet uitgevonden om deo's te gebruiken, en ik twijfel er aan of 't allemaal zo gezond is. Er zijn links naar borstkanker bijvoorbeeld, bij aluminiumderivaten. En dan stink ik liever dan kanker te krijgen... Buiten dat, zweet op zich stinkt niet (buiten als je bepaalde dingen gegeten hebt, zoals uien ofzo, en dan is 't nog de vraag of dat stinkt of gewoon een geur heeft). Het zijn de bacterieën die 't zweet afbreken die er een geurtje aan geven, en die beestjes houden zich eerder op in uw kleren... And, last but not least, mensen zweten nu eenmaal, 't is gewoon natuurlijk. Da's niet erg. Wat niet wil zeggen dat ik fan ben van mensen die zich slechts éénmaal per maand ofzo wassen 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: november 02, 2007, 23:12:50 pm » |
|
dat van stof klopt idd ... ik let er als ik hemdjes koop op of het wel katoen is  , synthetisch, vind ik niet zo goed voelen en ben ik sneller bezweet in idd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: november 02, 2007, 23:18:53 pm » |
|
ik ben vegan --> geen wol  maar ja, persoonlijk vind ik dat ook minder erg, maar de maatschappij vindt het niet leuk dat mensen stinken en ik wil daardoor niet negatief bekeken worden omdat er een geurtje is... ik gebruik deo zonder aluminium
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: november 02, 2007, 23:21:34 pm » |
|
de maatschappij kan mijn rug op... Ze doen er anders geen beesten voor dood, en als ze niet geschoren worden hebben ze er meer last van dan als ze wel geschoren worden. Maar soit... Goed voor u. Wie zegt dat de rest van den brol onschadelijk is? Geen deo is 100 % zeker onschadelijk 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: november 02, 2007, 23:26:07 pm » |
|
mja, ik heb het daar toch moeilijk mee, als ik merk dat ik stink, gaat mijn zelfvertrouwen naar beneden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: november 02, 2007, 23:32:00 pm » |
|
wat is stinken ? Ieder mens heeft een geur. We zijn tenslotte gewoon beesten gelijk de rest... Je eigen lichaamsgeur als stinken beschouwen is een, wat mij betreft althans, erg gevolg van de reclame die mensen wijsmaakt dat ze stinken als ze niet ruiken naar deze of gene "natuurlijke" deo... Een eigenaardige kronkel, op z'n minst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: november 02, 2007, 23:35:35 pm » |
|
ik ben vegan --> geen wol  katoen komt toch van planten alleen? ;-) =vegan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: november 02, 2007, 23:40:49 pm » |
|
ik heb toch niks over katoen gezegd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jerre
Gast
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: november 02, 2007, 23:45:20 pm » |
|
dus katoen is al geen probleem , euhm linnen is ook vegan denk ik? denk ik, weet eigenlijk echt niet van wat dat net gemaakt is zijde is niet vegan, da kom van 't achterste van een rups 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: november 02, 2007, 23:55:38 pm » |
|
linnen is puur plantaardig ja. Komt van vlas...
En zijde komt eerder uit de voorkant...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knoflookpunk
Gast
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: november 03, 2007, 19:03:37 pm » |
|
de maatschappij kan mijn rug op... Ze doen er anders geen beesten voor dood, en als ze niet geschoren worden hebben ze er meer last van dan als ze wel geschoren worden. Maar soit... Goed voor u. Wie zegt dat de rest van den brol onschadelijk is? Geen deo is 100 % zeker onschadelijk  volledig mee eens . Kgebruik alleen deo op alcoholbasis omdat mn transferpapieren een beter afdruk geven dan...(voor mn kunstwerkjes)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: december 10, 2007, 21:59:36 pm » |
|
ik ben toch niet zo content van de crystal en de weleda... ik gebruik ze altijd samen, misschien moet ik ze eerder apart gebruiken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jana
Gast
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: december 10, 2007, 22:01:39 pm » |
|
tzal subjectief zijn zeker  ik ben nog altijd content... en nochtans veeleisend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|