|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 01, 2010, 22:59:21 » |
|
nou, ge zult wel nog die voorbeelden een beetje moeten uitbreiden voor ge zo ver geraakt 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

Rolligheid: 292
I want to believe
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 01, 2010, 23:00:40 » |
|
ik heb het ondertussen reeds gemerkt  ik vraag me af of dergelijke zaken werkelijk mogelijk zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 01, 2010, 23:25:40 » |
|
met de technologie die we nu hebben? Nee 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:12:12 » |
|
 wat ontbreekt er aan junder earth technology 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:24:26 » |
|
http://www.learnprolognow.org/ze zijn wel druk bezig geweest in het maken van talen speciaal voor AI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:29:50 » |
|
ja, dat wel, maar dat kun je in wezen ook implementeren in andere talen. Toch wel een heel andere manier van denken, blijkbaar, die prolog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:30:24 » |
|
 heb zo een interpreter eens gedownload en ga er eens mee spelen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:31:21 » |
|
ja, dat wel, maar dat kun je in wezen ook implementeren in andere talen. Toch wel een heel andere manier van denken, blijkbaar, die prolog.
dat is natuurlijk waar...ik kan al wat mijn plan trekken in vb.net en zo. Ik zie niet in waarom ik daarin niet dergelijke zaken zou kunnen uitwerken. maar de profkes moesten hun eigen talen maken  ik doe uiteraard braaf mee met die brave mannen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:34:07 » |
|
 wat ontbreekt er aan junder earth technology  een aantal dingen. De bouwstenen zijn te beperkt. Als je ze groter maakt, dan heb je een probleem met de snelheid van communicatie. Volgens mij is de beste gooi naar AI niet direct voor de elektronica weggelegd. Meer een combinatie van elektronica en biologie. Met andere woorden, neurale netwerken kweken met echte hersencellen, en de koppeling verzorgen door "normale" computers. Een bokaal met gelei waar een computer op staat dus  Quantumcomputers zouden ook wel iets kunnen bijdragen, maar die zijn in wezen nog niet echt veel meer dan een ingewikkelde theorie op papier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:34:52 » |
|
dat is natuurlijk waar...ik kan al wat mijn plan trekken in vb.net en zo. Ik zie niet in waarom ik daarin niet dergelijke zaken zou kunnen uitwerken. maar de profkes moesten hun eigen talen maken  ik doe uiteraard braaf mee met die brave mannen het is wel zinnig om speciale talen te maken voor speciale problemen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:38:22 » |
|
 ik zie het nochtans logischer om met c++ te werken ofzo, gebeurt trouwens wel erg vaak met die taal, dat AI onderzoek dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:45:25 » |
|
nou, 't hangt er van af. Als je 't met C++ doet moet je in feite dergelijke constructies maken die in prolog standaard voorhanden zijn. C++ is nog altijd de industriestandaard, en dat zal nog wel even zo blijven, denk ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:51:11 » |
|
heb het prolog ding bij de wetenschaplinks geplaatst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 02, 2010, 13:55:59 » |