Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: april 07, 2010, 16:13:32 pm » |
|
jij bent een mens  deze soorten zijn in staat toch inzichtsleren: dolfijnen, kraaiachtigen, mensen, chimps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: april 07, 2010, 16:14:56 pm » |
|
ah, ben je dat wel zeker?  Hm... ik denk dat er wel wat meer zijn dan dat.
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: april 07, 2010, 16:15:42 pm » |
|
ik veronderstel dat, niks is zeker
ahja welke nog?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: april 07, 2010, 16:20:53 pm » |
|
ken je de Turing test? Je moet 't anders eens opzoeken  Ik denk dat de meeste zoogdieren daar in meer of mindere mate toe in staat zijn.
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: april 07, 2010, 16:22:19 pm » |
|
nog nooit van gehoord  alle zoogdieren kunnen leren, maar niet alle dieren hebben inzichtsleren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: april 07, 2010, 16:31:19 pm » |
|
het komt er in feite op neer dat als iets of iemand slaagt in de Turing test dat je niet kunt zeggen of je nu bezig bent tegen een mens, of iets anders intelligents (zoals een machine die intelligent genoeg is om een conversatie te voeren). Uiteraard moet het gaan over conversatie zonder dat je je partner kunt zien, anders zie je natuurlijk tegen wie of wat je bezig bent. Er zijn nog geen machines die er voor slagen, maar sommige komen toch al wat in de buurt. Of misschien ben ik wel zo'n machine  Nou, inzichtsleren is toch gewoon een kwestie van proberen en dan opeens doorhebben hoe iets gaat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: april 08, 2010, 09:11:49 am » |
|
kijk zie weer wat bijgeleerd  nee, inzichtsleren is niet proberen, maar je ziet probleem en bedenkt onmiddellijk de oplossing
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: april 08, 2010, 10:11:49 am » |
|
jaja, ik zie dat je 't in het desbetreffende topic geschreven hebt  Ah, I see. Dan heb ik ook iets bijgeleerd. Het is dus in feite een kwestie van creativiteit. Je ziet een probleem en zonder echt te proberen zie je een oplossing. Hm... volgens mij gaat zo'n truk alleen maar op voor nogal simpele problemen... Toch blijf ik het idee hebben dat meer dieren dat kunnen. Hoe meer ze ontdekken van dieren, hoe meer ze verbaasd zijn. In ieder geval zou ik sommige octopussen ook wel in dat rijtje plaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: april 08, 2010, 10:29:44 am » |
|
flink hé van mij  in de les kregen we paar vb een koker met water en op de bodem lag eten, kraai gooit steentjes in het kokertje zodat het water stijgt en hij ook aan het voer kan een koker met voer in en er naast een ijzerdraadje, kraai plooit ijzerdraadje tot een haakje zodat hij het eten er uit kan vissen bananen hangen aan een haak, chimps nemen kratten en stapelen dat op tot ze bij de bananen kunnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: april 08, 2010, 10:39:15 am » |
|
zeer. Hey, dat filmpje met die kraai heb ik hier ooit gepost 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: april 08, 2010, 10:43:36 am » |
|
moh! is t waar?  ik dacht dat ik het ooit gezien had in programma, want ik herkende het wel, het was dus via u
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: april 08, 2010, 10:46:27 am » |
|
jaja, gezien op de site van de bbc...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: april 08, 2010, 10:50:22 am » |
|