Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

Rolligheid: 292
I want to believe
|
 |
« Gepost op: Augustus 12, 2009, 23:22:58 » |
|
handige site om te leren programmeren...veel goede tutorials en intro's... http://www.developpez.com/wel in het frans...en Python zit er ook bij  en javascript (wat behoorlijk simpel is, na twee dagen heb ik de basis al goed door en kan ik verder, heb tegelijk wel mijn html wat moeten oppoetsen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 13, 2009, 09:53:34 » |
|
javascript is niet echt moeilijk, nee... Enfin, de begeinselen toch niet.
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 13, 2009, 17:33:33 » |
|
curieus om dat in 't frans te zien 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:07:59 » |
|
voor mij stelt het geen probleem...merk het niet eens op  net wel een duitser tegengekomen op het net die de pretentie heeft om mij te zeggen dat ik maar eerst duits moet leren  omwille van een spellingfout: zakken...nu ja, engelsen en amerikanen zeggen dat ook van mijn engels maar mijn engels is verdomme beter dan dat van hen:; bah bah bah  en het wemelt weer van de polen op mijn youtube account de laatste dagen als ik de statistieken bezie, en russen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:13:18 » |
|
nou, alles wat met IT te maken heeft is primair in 't engels. Daarom doet het mij vreemd aan  Altijd raar gevonden dat die alles moeten vertalen... Enfin, soit. En je maakt je weer druk, zie ik. Wees liever blij met de oosterlingen op bezoek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:18:00 » |
|
het zit in mijn aard...mediteer nu een uur tot anderhalf uur per dag, net voor het slapen...we zullen zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:22:15 » |
|
je moet je daar gewoon boven zetten. Vraag de volgende keer eens hoeveel talen ze kennen. De meesten zullen 't houden bij 1  Waarom je druk maken om kritiek van mensen die veel minder kennen en kunnen dan jijzelf?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:22:42 » |
|
geen idee...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:23:38 » |
|
goed, als je er geen idee van hebt, moet je 't ook niet meer doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:29:23 » |
|
hhhhhhhhmmmmmmmm
fascinating logic...Spock and T'pol agree
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 13, 2009, 19:33:05 » |
|
flink van hen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|