Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:04:45 pm » |
|
Leuven ligt nochtans op veel banen  Anyway... Leuven is een kleine stad, alles wat op je lijstje staat ligt op maximum 15 minuten wandelen van elkaar  Veel plezier alvast, en smakelijk. Moest ik er nog wonen, dan zou ik met plezier gids gespeeld hebben 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:09:34 pm » |
|
oh, ja, er is ook nog Ariyan palace, in Kessel-Lo, op de diestsesteenweg. Ook lekker 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Rolligheid: 152
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:38:44 pm » |
|
ik zal 't eens doen, de volgende keer.
Laat me weten hoe je 'm vond. Pizza meenemen is iets te veel van 't goeie...
Tja, de echte fan zou zoiets natuurlijk wel doen. Wie weet. Ik schijn vrij herkenbaar te wezen, met of zonder trein t-shirt...
Ik niet zo, volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:49:00 pm » |
|
*Ann* mag altijd komen voor een mini-meeting
Naaaaaah, geniet jij maar gewoon van het uitstapje met je vriend. Safraan is ook niet slecht, nu ik eraan denk. Ariyan heb ik eens bezocht op aanraden van Miri, maar 'k vond het echt absoluut niets speciaals. Van de Indiër in de Naamsestraat heb ik ook al veel goeds opgevangen. Eigenlijk moet ik eens gaan, ik vind Indisch eten fantastisch. De gerechtjes van House of Lalibela klinken inderdaad wel lekker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:55:40 pm » |
|
Oeps, ik zie net dat er iets vreemds aan de hand is met Safraan.
De Greenway is eigenlijk niet zo speciaal en ik geloof dat je er gewoon hetzelfde mag verwachten als in die van Gent. Als je een snelle kouwe hap wil, dan raad ik je Punto Caffe aan op de Bondgenotenlaan. Je kan er bagels eten, die met speculaaspasta is waarschijnlijk vegan. Hun smoothies zijn onweerstaanbaar lekker. Er is ook een Foodmaker op het Fochplein.
Voor een snelle warme hap kan je terecht bij Past à Porter in de Tiensestraat, vlakbij het standbeeld van Fiere Margriet en de Muntstraat. Ze hebben er take away pasta's, maar je kan er ook binnen eten. Heel snel klaar, maar bijzonder vaak gesloten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:57:11 pm » |
|
Moest ik er nog wonen, dan zou ik met plezier gids gespeeld hebben
Marke staat ook op mijn must see lijstje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: augustus 01, 2009, 23:58:17 pm » |
|
vind ik niet haalbaar en leefbaar! kaas probeer ik echt te vermijden, vraag ik of het zonder kan
Jammer dat er geen like-knop is zoals bij Facebook. +1 voor zin voor realiteit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: augustus 02, 2009, 09:44:19 am » |
|
ik ben tegen facebook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: augustus 02, 2009, 09:45:01 am » |
|
Moest ik er nog wonen, dan zou ik met plezier gids gespeeld hebben
Marke staat ook op mijn must see lijstje. ahja? Nou, ik kan je de toer rond het maisveld aanbevelen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: augustus 02, 2009, 09:46:08 am » |
|
ik zal 't eens doen, de volgende keer.
Laat me weten hoe je 'm vond. Pizza meenemen is iets te veel van 't goeie...
Tja, de echte fan zou zoiets natuurlijk wel doen. Wie weet. Ik schijn vrij herkenbaar te wezen, met of zonder trein t-shirt...
Ik niet zo, volgens mij. dat zal ik doen. Mja, wat moet ik er dan mee? Aan de muur hangen lijkt me maar niets... Misschien ben je wel vaak in vermomming?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: augustus 02, 2009, 09:47:13 am » |
|
de meeste resto's hebben wel een website, waarop staat of ze open zijn op zondag of niet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: augustus 02, 2009, 13:35:21 pm » |
|
Mja, wat moet ik er dan mee? Aan de muur hangen lijkt me maar niets...
Misschien ben je wel vaak in vermomming?
Opeten? Nee, ik val misschien gewoon niet zo op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: augustus 02, 2009, 13:35:48 pm » |
|
ik ben tegen facebook
Ik ben tegen anti-Facebookers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: augustus 02, 2009, 14:16:17 pm » |
|
mooi, kunnen we vechten. Drie tegen één, dat maakt dat jullie misschien wel een kansje hebben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: augustus 02, 2009, 14:17:05 pm » |
|
Mja, wat moet ik er dan mee? Aan de muur hangen lijkt me maar niets...
Misschien ben je wel vaak in vermomming?
Opeten? Nee, ik val misschien gewoon niet zo op. ik ben niet zo'n grote eter... Misschien niet, misschien wel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|