Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Rolligheid: 666
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: juli 31, 2009, 21:35:25 pm » |
|
Zondag gaan we naar Zolder en we moeten daarbij Leuven passeren... graag had ik daar gestopt om iets vegan te eten. Iemand tips??? Ik wou Lukemieke doen maar ze zijn dicht in het weekend 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

Rolligheid: 289
I want to believe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: juli 31, 2009, 22:00:41 pm » |
|
ik kan alvast niet helpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: juli 31, 2009, 22:47:26 pm » |
|
jammer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: juli 31, 2009, 23:29:09 pm » |
|
nou, vegan weet ik niet, maar vegetarisch in ieder geval wel. Er is natuurlijk de greenway in de parijsstraat. En er is iets redelijk nieuws langs de naamsevest, de turquoise, http://www.restaurant-turquoise.be/nederlands.html. Lijkt me wel iets, geen persoonlijke ervaring mee, maar een niet vegetarische vriendin vindt het daar wel de moeite. Meestal vind je in leuven wel iets vegetarisch op de kaart. Enfin, niet overal, natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Rolligheid: 152
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: augustus 01, 2009, 10:45:59 am » |
|
Turqoise is inderdaad wel goed. In 't begin -nu toch al een aantal jaar geleden- was er een andere kok en toen waren de gerechten overheerlijk. Die man is toen weggegaan en de eigenaar is chef geworden. De gerechtjes zijn nu iets minder verfijnd, maar nog steeds njummie. Veel dingen bevatten wel kaas, maar ze zijn er supervriendelijk, dus ze zullen wel iets voor je willen veganiseren. In De Werf kan je een lekkere vegetarische pasta bestellen, maar ik weet niet of hij -zonder kaas (dat moet je zéker vragen)- vegan is. Wel opletten met vakantieperiodes, want hun verlof valt meestal ergens in de zomervakantie. El Sombrero is een Mexicaans restaurant met heel wat vegetarische schotels. Weer veel met kaas... L'Aurora is een Italiaans restaurant met de lekkerste vegetarische pasta die ik me kan voorstellen: de tagliatelle dell'ortolano. Misschien zijn de slierten niet vegan, 'k weet het niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: augustus 01, 2009, 12:20:26 pm » |
|
yep, de sombrero had ik vergeten, en l'aurora ook (ik ga daar nochtans veel als ik in leuven ben) 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: augustus 01, 2009, 13:51:21 pm » |
|
yep, de sombrero had ik vergeten, en l'aurora ook (ik ga daar nochtans veel als ik in leuven ben)
Is 't echt? Neem je ook die heerlijke tagliatelle?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: augustus 01, 2009, 13:55:08 pm » |
|
nee, pizza hé  Ik ben grote fan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: augustus 01, 2009, 17:14:02 pm » |
|
Oh, je zou de tagliatelle ook eens moeten proberen. Echt om duimen en vingers bij af te likken. De pizza kan je dan nog meenemen bij het weggaan.  Wie weet kom ik je ooit wel eens tegen, al weet ik niet of ik je zou herkennen zonder trein-T-shirt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: augustus 01, 2009, 18:05:54 pm » |
|
En VC, wat ga je kiezen? Ik heb het EVA-forum nog eens bezocht en zag dat daar totaal verschillende replies stonden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: augustus 01, 2009, 18:19:43 pm » |
|
Oh, je zou de tagliatelle ook eens moeten proberen. Echt om duimen en vingers bij af te likken. De pizza kan je dan nog meenemen bij het weggaan.  Wie weet kom ik je ooit wel eens tegen, al weet ik niet of ik je zou herkennen zonder trein-T-shirt. ik zal 't eens doen, de volgende keer. Pizza meenemen is iets te veel van 't goeie... Wie weet. Ik schijn vrij herkenbaar te wezen, met of zonder trein t-shirt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: augustus 01, 2009, 22:12:26 pm » |
|
thx! ik ga de adresjes opschrijven en dan beslissen we op het moment ik ben vegan maar als er ergens eens boter of room gebruikt wordt, kijk ik wel door de vingers! ik ben niet strikt vegan  vind ik niet haalbaar en leefbaar! kaas probeer ik echt te vermijden, vraag ik of het zonder kan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: augustus 01, 2009, 22:50:38 pm » |
|
er is ook nog basecamp in de naamsestraat (erg lang geleden dat ik daar nog geweest ben, maar wel erg lekker. Nepalees, Tibetaans en Indiaas). Verder in de naamsestraat was ook nog een indisch resto, maar ik weet de naam niet meer... En nog iets redelijk nieuws, waar ik al veel goeds over gehoord heb is House of Lalibela ( http://www.houseoflalibela.be/). Het is iets ethiopisch, blijkbaar. Ik wil er wel eens naartoe...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: augustus 01, 2009, 22:55:21 pm » |
|
sommige dingen zijn niet open op zondag dit staat op mijn lijstje: greenway turquoise l'aurora house of lalibela basecamp indisch in naamsestraat ik ga J. laten kiezen... *Ann* mag altijd komen voor een mini-meeting 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loesje
kattenvrouwtje
Mexipedium