|
VIERVOETERS
Gast
|
 |
« Gepost op: april 29, 2009, 12:09:56 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

Rolligheid: 289
I want to believe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: april 29, 2009, 12:13:43 pm » |
|
ziet er mooi uit, welkom op de site 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: april 29, 2009, 13:04:56 pm » |
|
het zou fijn zijn als ik in belgie woonde, en niet in belgique...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

Rolligheid: 289
I want to believe
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: april 29, 2009, 13:28:31 pm » |
|
je hebt toch ook een nederlandstalige versie? vive la france, je hebt het ook in het russisch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: april 29, 2009, 17:06:42 pm » |
|
ja, maar als je meedoet, moet je je land kiezen, dat schijnt belgique te wezen...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 453
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: april 29, 2009, 17:17:58 pm » |
|
"Wordtactief" is wel een joekel van een dt-fout Of is tactief een woord? Dan ligt het aan mij 
|
|
|
|
|
|
Funny, I was just thinking we couldn't get anymore screwed.
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: april 29, 2009, 17:21:23 pm » |
|
ach, dt fouten, daar kan ik niet wakker van liggen  Blij te zien dat ge nog leeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: april 29, 2009, 17:23:16 pm » |
|
Dan zal ik zo een kommaneuker aan het worden zijn die vind dat dat niet kan  Ik zit in een existentiële crisis, dus ik had geen ROL-zin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: april 29, 2009, 17:26:27 pm » |
|
ik kan er inkomen, in die crisis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: april 29, 2009, 18:14:53 pm » |
|
Eigenlijk is het door dat ik niet meer weet wat ik volgend jaar wil doen.
Vorige week hadden we een les over consumentenpsychologie. Dat is zo van reclame en hoe je mensen kunt manipuleren om dingen te kopen. En daarmee kun je dan ook campagnes en evenementen opzetten voor bedrijven enzo.
En toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om zo campagnes te maken voor ngo's à la oxfam of een dierenrechtenorganisatie. Maar ik moet nog eens vragen aan iemand of er daar betaald werk in te vinden is.
Maar dan moet ik bedrijfspsychologie gaan studeren in plaats van experimentele. Dus nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen en daarom kan ik al een week niet meer slapen.
Dat lijkt waarschijnlijk belachelijk, maar er zit meer achter.
vroeger had ik een rotleven en daarom leefde ik altijd in de toekomst. "Nu is mijn leven slecht, maar later wordt het beter." Ik heb tot mijn 18 jaar ofzo nooit echt in het heden geleefd. Nu is mijn leven inderdaad (en gelukkig maar) goed geworden, maar na 18 jaar in de toekomst te hebben geleefd is het praktisch ondragelijk dat ik niet weet wat ik wil met mijn leven/toekomst.
En ik wil al zo lang ik weet onderzoeker worden (wat ik wilde onderzoeken heeft enorm gevarieerd) dus de idee van een beroep dat geen onderzoeker is is enorm mij wreemd.
En ja, volgend jaar moet ik kiezen. Ik wil eenderzijds wel experimentele doen, maar ik weet niet wat ik erin wil doen. Dat is al 5 keer veranderd zoals ik al eens zei. Dus kan het goed zijn dat ik dan in mijn 5e jaar iets moet kiezen dat me niet helemaal aanstaat omdat ik het gewoon niet weet. Als ik bedrijfs ga doen, weet ik wel wat ik wil, maar dan ben ik geen onderzoeker en dat is zo raar.
En dat houdt mij dus al een week bezig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: april 29, 2009, 18:19:24 pm » |
|
I see  Nou, ik kan alleen maar dit zeggen: dat papiertje dat diploma heet, hoeft hoegenaamd niet je verdere leven te bepalen. Geen mens die zegt dat je dan niets kunt gaan doen waar je niet echt voor studeerde...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: april 29, 2009, 18:21:32 pm » |
|
Ik weet het, ik was ook aan het denken om nu bedrijfs te doen en dat ik dan een job heb waar ik misschien veel voor kan reizen enzo en dan als ik ouder ben mij omscholen tot onderzoeker. Die campagnes enzo ligt in de lijn van wat ik nu bij jong EVA doe en dat maakt mij zo gelukkig en voldaan als ik zie wat we bereiken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: april 29, 2009, 18:24:22 pm » |
|
Maar dan moet ik economie en bedrijfsrecht enzo studeren en ik heb daar nog nooit iets van gezien en toestanden...
Ik ga eens naar de studietrajectbegeleider gaan gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Rolligheid: 152
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: april 29, 2009, 22:54:09 pm » |
|
Gewoon voor bedrijfspsychologie gaan. Buikgevoel enzo, weet je wel. Het is waar wat Rudy zegt, een diploma pint je niet vast op één ding. Dat je nog geen economie hebt gevolgd, is niet erg hoor. Je zal zeker niet de enige zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: april 29, 2009, 23:24:31 pm » |
|
nou, 't zijn moeilijke beslisisngen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|