Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 453
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: oktober 23, 2009, 00:41:20 am » |
|
Ik heb Windows XP. En ik heb de laatste nieuwe flashplayer en plugin van de site gehaald. Ik heb ook al oudere versies van flash geprobeert
Ik heb het geprobeerd op youtube en (embedded) filmpjes van andere videosites, die zowat direct vastlopen, en flashspelletjes op facebook. Maar die laatste lopen niet altijd vast, wat misschien ook wel raar is.
Skype en andere programma's met voicechat doen het ook niet en ik denk niet dat die direct iets met flash te maken hebben.
Vroeger had ik geen problemen, dus ik denk niet dat het unief die blokkeert. Kan zijn dat ze vonden dat ik teveel downloadde, maar dat zouden ze toch niks activeren waardoor mijn browsers crashen en mijn pc van vastloopt, lijkt me. (Een mail om te zeggen dat ik stout ben lijkt me effectiever)
Ik wilde vanop de laptop van mijn lief mij eens aanmelden met mijn account en kijken of het bij haar ook crashte maar ik kan niet op het internet op haar laptop, maar misschien heeft ze geen netwerkkaart, want ik kan met een VPN verbinding nog altijd niet verder dan het Ugent netwerk. Ik kan met mijn pc via LAN op ugent netwerk en met VPN op heel het internet.
En dat blokkeer programma ding staat niet op, ik heb geen enkele plugin meer op moment
|
|
|
|
|
|
Funny, I was just thinking we couldn't get anymore screwed.
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: oktober 23, 2009, 01:05:06 am » |
|
Ik zal de goede mensen van de Ugent eens contacteren, zekers. Mijn laatste test lijkt uit te wijzen dat het aan mijn account ligt op 1 of andere manier Ik heb al eens gezegd dat ik zo programma's kan gebruiken die niet op mijn pc staan. Ik gebruik die firefox dan om toch op de pc te kunnen. Maar dat kan op 2 manieren. Eerste is via LAN en dan is er geen probleem. Als ik mij echter eerst aanmeld via mijn vpn en dus echt op het internet zit, crash de boel wel. Ik vraag me wel af hoe ze reageren als ik zeg dat ik dan die externe FF gebruik, want dat is nu niet bepaald de bedoeling.  Iedereen krijgt een volumebeperking en via LAN kan alles downloaden zonder dat dat iets afdoet aan je volumebeperking. Niet dat ik veel verbruik, ik wil gewoon op het internet kunnen zitten zonder dat het constant crasht, er is zoveel dat op fash draait....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: oktober 23, 2009, 12:18:07 pm » |
|
nou, een moderne laptop zonder netwerkkaart, dat lijkt me sterk...
Anyway, misschien zijn de goeie mensen van de Ugent inderdaad de meest logische volgende stap. De ultieme test zou gewoon zijn om dat machien aan een ander netwerk te hangen en zien wat ie daar doet. Als ie daar normaal doet, dan kan 't niet anders dan aan dat netwerk liggen...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: december 26, 2009, 22:59:33 pm » |
|
Is het eigenlijk slecht voor je pc als je hem vaak reset? Ik bedoel niet heropstarten met eerst alles opslaan, maar direct opstarten. (Ik weet niet zeker of dat rebooten is.) Mijn pc loopt nogal vaak muurvast en ik heb vaak geen zin of tijd om 15 minuten te wachten eer alles weer in orde is. En dus druk ik nogal vaak op mijn kleine reset knopje. Of als ik weg moet, trek ik de stekker gewoon uit.
Ze zeggen dat dat slecht is omdat informatie die niet opgeslaan wordt dan verdwijnt, maar dat is zo erg niet. Kan je daar je harde schijf ofzo mee beschadigen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: december 26, 2009, 23:12:37 pm » |
|
wel, dat hangt er van af... Het kan mislopen als ie iets naar de registry aan 't schrijven is, en als daardoor de registry corrupt is geworden omdat je net op dat moment de stekker uittrekt. Kans is behoorlijk klein, maar niet onbestaande... Voor de rest, alles wat je niet opgeslagen hebt, ben je natuurlijk kwijt, maar als dat geen probleem is, ja, dan is 't geen probleem hé  Dat ie zo frequent muurvast loopt zou mij wel zorgen baren, maar dat kan natuurlijk ook allerlei oorzaken hebben... Anyway, de pc zelf heeft daar weinig last van, je besturingssysteem zou daar dus wel last van kunnen hebben, maar de kans daarop is dus niet geweldig groot, zoals ik al schreef...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: december 26, 2009, 23:17:56 pm » |
|
Als mijn hardware er geen last van heeft maakt het mij allemaal niet uit
En zoals alle problemen op mijn pc wordt dat muur vast zitten veroorzaakt door internet en grotendeels door flash.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: december 26, 2009, 23:19:39 pm » |
|
I see... Wel, geen zorgen dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: mei 04, 2010, 18:11:26 pm » |
|
Ik wilde een liedje op mijn gsm zetten om als beltoon te gebruiken, maar het lukt niet echt. Omdat mijn pc het dus opslaat als .ogg ipv .mp3.
Nu heb ik bij rename de .oog vervangen door .mp3, maar dat lijkt niet te werken.
Dus werkt het niet zo eenvoudig als ik denk en moet het door een convertor-programma?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: mei 04, 2010, 18:16:22 pm » |
|
yep, je zult het moeten converteren...
Komt omdat mp3 niet echt een open formaat is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: mei 04, 2010, 18:22:51 pm » |
|
maybe this can help: http://www.brighthub.com/computing/linux/articles/40293.aspxOf google met .ogg to mp3 converter ubuntu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: mei 05, 2010, 15:50:22 pm » |
|
Sound converter doet het niet zo goed en ik zit weer op de smalle band, dus die andere proberen zal moeten wachten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: februari 11, 2011, 13:23:04 pm » |
|
Behoort een ventilator van een laptop eigenlijk constant te draaien of niet? Ik heb een paar weken geleden een programmaatje en nu kan ik zien wat de temperatuur van mijn processor is. En toen viel het mij op dat mijn ventilator niet altijd draait. Vaak steigt de temperatuur tot ergens tussen 65 en 70 graden. Dan slaat ventilator aan en gaat hij op een minuut of minder naar 50graden dan blijft hij even draaien en slaat hij weer uit. Dus is dat normaal? Want het lijkt me niet zo gezond 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: februari 11, 2011, 18:23:30 pm » |
|
voor zover ik weet niet. Draait niet altijd dus, bedoel ik. Dat zou zelfs een probleem kunnen zijn als hij altijd aanstaat.
Die temperaturen lijken me ook niet overdreven. Die dingen worden behoorlijk heet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: februari 14, 2011, 12:49:55 pm » |
|
Ik weet dat het niet zo veel is. Ik heb de kritieke tempetaturen enzo online opgezocht. Maar ik vroeg het me gewoon af, ik had er nooit bij stilgestaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: februari 14, 2011, 22:34:52 pm » |
|
nou, nu weet je het hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|