Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

Rolligheid: 289
I want to believe
|
 |
« Gepost op: februari 06, 2009, 19:08:40 pm » |
|
Ik heb besloten dit weekend op twee dagen tijd Deens te leren door de ASSIMIL cursus te blokken. Het is maar zestig lesjes en mijn plan is om ten minste de eerste 40 a 45 lessen te blokken. Dan heb ik de basis. Vraag mij af of dit zal lukken. Ik hou jullie op de hoogte...met wat geluk en doorzettingsvermogen kan ik dan binnenkort ook artikels posten in het Deens  En dan kunnen jullie ze weer vertalen, of ook Deens leren.  Is niet eens zo moeilijk, lijkt veel op engels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: februari 06, 2009, 19:38:52 pm » |
|
veel succes. Dan ken je meteen ook noors en zweeds, wat die trekken daar enorm op. Indertijd kon ik met mijn zweeds aardig uit de voeten in denemarken...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
|
Ruth
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: februari 09, 2009, 00:03:32 am » |
|
respect... is dat een gevolg van geen leven hebben?  hoe is 't geweest?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: februari 09, 2009, 01:42:02 am » |
|
eigenaardig dat sommigen proberen andermans leven te leiden 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: februari 09, 2009, 09:21:34 am » |
|
 Heb heel de zaterdag migraine gehad, dus ik ben nog niet zo ver geraakt.  Heb toch al meer dan tien lesjes gedaan. Zal deze hele week iedere dag enkele lesjes doen. Ik zal zo ook wel vooruit geraken, is niet moeilijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: februari 09, 2009, 13:07:32 pm » |
|
Ben al weer een stukske verder se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruth
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: februari 09, 2009, 18:39:12 pm » |
|
eigenaardig dat sommigen proberen andermans leven te leiden  que?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: februari 09, 2009, 19:55:35 pm » |
|
verklaren dat iemand geen leven heeft, is enkel zeggen dat ie volgens jou geen leven heeft. En impliciet dat ie daar beter iets aan zou doen. Ik denk dat iedereen maar leeft zoals ie wil, zolang hij of zij daar niemand anders mee lastigvalt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: februari 09, 2009, 20:07:50 pm » |
|
 We kunnen er ook over filosoferen...wat is een leven, en kan je werkelijk een leven hebben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: februari 09, 2009, 22:03:01 pm » |
|
je kunt er zelfs één krijgen, me dunkt. Ze zeggen wel eens "get a life", dus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: februari 09, 2009, 22:06:04 pm » |
|
amaai, gratis en voor niets? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: februari 09, 2009, 23:04:48 pm » |
|
nou, 'k weet niet. Ik heb 't nog nooit geprobeerd, maar 't lijkt er wel op, ja....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruth
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: februari 09, 2009, 23:59:54 pm » |
|
verklaren dat iemand geen leven heeft, is enkel zeggen dat ie volgens jou geen leven heeft. En impliciet dat ie daar beter iets aan zou doen. Ik denk dat iedereen maar leeft zoals ie wil, zolang hij of zij daar niemand anders mee lastigvalt...
ik zei dat enkel omdat ie dat zelf nog had gezegd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: februari 10, 2009, 12:16:32 pm » |
|
jaja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruth
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: februari 10, 2009, 20:03:59 pm » |
|
|
|