Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 533
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: juli 02, 2009, 12:26:27 pm » |
|
innige deelneming 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: juli 30, 2009, 10:55:43 am » |
|
It's Saturday light feverRESIDENTS in a Highland village were left terrified by a UFO sighting which lasted TWO hours.
The bizarre sightings began at 11pm on Saturday and the spectacular show in the sky above Muir of Ord, Ross-shire ended at 1am.
Residents watched in awe as three bright orange dome-shaped objects hovered then flew at high speed in random spirals closer and closer to the village.
Last night leading expert Nick Pope said: "This could be one of the most significant UFO events in recent history.
"Sightings like this are hugely significant because they are very rare.
"Most UFOs are seen by single witnesses so it's very difficult to get any proof. For whole streets of people to see something is almost without precedent and this sounds like one of the most significant UFO events in recent history.
"It's also very unusual for a UFO to be seen for such a long time. Most are very brief. met mooi filmpje, inclusief schots accent  Maar hier zie ik nooit iets :'(
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. ► As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

Rolligheid: 289
I want to believe
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: juli 30, 2009, 11:33:10 am » |
|
Ik heb zo iets wel al eens gezien  Ik zal ooit eens een vluchtje over je huis in marke komen maken trouwens met mijne ufo: beloofd  En ik hou mijn woord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: juli 30, 2009, 11:50:49 am » |
|
prachtig. Landen zit er voor de moment wel niet in, denk ik. Met al die mais...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: juli 30, 2009, 12:15:21 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: juli 30, 2009, 14:42:44 pm » |
|
tja, enkel nog maar mais en patatten gezien hier...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: juli 30, 2009, 15:03:10 pm » |
|
dedju
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pijlstaartrog
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: juli 30, 2009, 16:28:20 pm » |
|
Vandaag nog in Marke geweest. Daar heb ik een maisveldje gezien die me zeer geschikt leek voor mijn eerste graancirkel. Komen veel vliegtuigen over, dus de buzz zal snel gaan. Oja, Rudytje, ik zag tussen Bissegem en Marke een paar windmolens, volgens mij moet jij die kunnen zien vanuit je raam. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: juli 30, 2009, 17:26:27 pm » |
|
mais is niet zo makkelijk plat te krijgen hoor  Nee, niet vanuit mijn venster, omdat ik in een dal woon. Maar ik kan ze wel zien als ik een paar 100 meter wandel. Ze staan langs de autostrade, en je kunt ze van dichtij gaan zien als je naar Bekaert rijdt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pijlstaartrog
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: juli 30, 2009, 17:29:50 pm » |
|
mais is niet zo makkelijk plat te krijgen hoor Waar een wil is, is een weg. En dan denken de croppies dat het zeker aliens geweest moeten zijn. Nee, niet vanuit mijn venster, omdat ik in een dal woon. Maar ik kan ze wel zien als ik een paar 100 meter wandel. Ze staan langs de autostrade, en je kunt ze van dichtij gaan zien als je naar Bekaert rijdt...
En ik weet er ook nog wat richting Bellegem. je vroeg waar die windmolens dan zijn: u vraagt, wij draaien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: juli 30, 2009, 17:38:10 pm » |
|
ja, maar je zult het helemaal breken dan  Er komen er hier en daar wel wat bij, ja  Een geluk... Maar er zijn er nog altijd slechts een dikke 100 in vlaanderen. Ik zie er nog altijd niet te veel hoor. Een jaar of 5 geleden was ik in denemarken, en als je door duitsland en denemarken rijdt, dan zie je 't verschil wel met hier... Ik vroeg nog iets anders ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ann*
Groensteel

Rolligheid: 152
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: juli 31, 2009, 10:01:21 am » |
|
een maisveldje (= het-woord) gezien die me zeer geschikt leek
Proficiat, je wordt een echte West-Vlaming.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: juli 31, 2009, 11:40:58 am » |
|
dat is onvermijdelijk hier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: augustus 01, 2009, 18:48:53 pm » |
|
speciaal voor onze huisbarbaar: chinese ufo. http://www.youtube.com/watch?v=ScWRa9-9UDkNatuurlijk in 't chinees. Dat heb je met die chinezen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Numbat

I want to believe
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: augustus 01, 2009, 18:54:17 pm » |