Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

Rolligheid: 292
I want to believe
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: December 30, 2011, 20:24:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: Januari 02, 2012, 18:37:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:08:09 » |
|
nee, voor zover ik weet niet 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:10:48 » |
|
zeer interessant, en de bewijzen zien er toch nog goed uit...met andere woorden: ik moet de volgende keer beter opletten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:19:07 » |
|
nou, zoveel lijkt er niet te zien te zijn. Interessante getuigenissen, maar geen materiaal. Ik heb hier en daar wat geforward. Dus misschien heb ik iets gemist.
Altijd goed opletten, in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:43:38 » |
|
wel officiële documenten dat er iets gecrashed is en dat er gezocht werd, fotos van die nacht, ... Toch al beter dan heel wat andere zaken. Je hebt er zo nog een paar die ik kan boven halen. Zoals een ufo die uren te zien was in de VS en een heel gebied overvloog, en dus ook door heel wat mensen gezien werd. Er waren zelfs 911 calls van, en die werden allemaal opgenomen en zijn nu nog te beluisteren. Het kan moeilijk een hoax zijn als veel mensen tegelijk hetzelfde melden terwijl er kilomters tussen die mensen is fysiek, ze elkaar niet kennen, en dit live wordt gemeld aan de politiecentrale waar alles wordt opgenomen. Daarna melden agenten hetzelfde, ... was in de buurt van New orleans dacht ik enkele jaren terug. Zal het eens moeten opzoeken. Je kan dan wel al zeggen dat er effectief iets aan de hand was en dat er iets in de lucht was. Wat het was is natuurlijk weer een andere zaak. nog wat toepasselijke sfeermuziek: http://youtu.be/LuQoUZm6p2A 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:48:53 » |
|
ik was mis, was niet in new orleans...het was in de staat illinois http://youtu.be/K7g_4mnVJdc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:50:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: Januari 02, 2012, 20:57:26 » |
|
och, ik beweer niet dat 't een hoax is. Die mensen hebben duidelijk iets gezien. En 't is niet direct te verklaren.
Alleen maar jammer dat er altijd zo weinig fysiek bewijs is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: Januari 02, 2012, 22:06:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: Januari 03, 2012, 08:55:14 » |
|
ja, maar ik wil een echte ufo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: Januari 04, 2012, 09:25:03 » |
|
"It is huge!"  Leuk gedaan, zeker met dat filmke dat ze daarna gemaakt hebben. Maar hoe ze er bij komen dat flikken betere observators zouden wezen, dat is iets wat me niet duidelijk is... Voor zover ik weet krijgen deze "trained observators" geen speciale training op dat vlak. Of 't moest zijn dat de auto slecht geparkeerd staat, dat zien ze direct...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

I want to believe
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: Januari 04, 2012, 22:16:06 » |
|
mensen in law enforcement worden inderdaad wel getraind om op details te letten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: Januari 04, 2012, 22:19:39 » |
|
dat weten ze dan meestal erg goed te verbergen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|