Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Rolligheid: 457
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3480 Gepost op: Februari 05, 2012, 10:17:38 » |
|
Ja, ik vond het niet bepaald fantastisch  Vrijdag op mijn werk een klacht gekregen dat ik te snel werk. Ik had een taak gekregen die mij vrijdag de hele dag moest kosten en een groot deel van maandag. Maar op anderhalf uur had ik het gedaan. Eigenlijk minder, want ik was er zeker van dat ik iets fout had gedaan omdat het zo snel ging. Dus een hele tijd nog gezocht op een fout die er niet was. en op zich is dat slecht voor hen, want dan betalen ze me om niks te doen omdat er niet meer werk ik. Ze zouden mij beter een groot project geven. Ik zou zoveel kunnen verrichten daar...
|
|
|
|
|
|
If aliens are just like us, then they should be feared.
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Rolligheid: 535
Geslacht: 
Time isn't money, it's precious !
|
 |
« Antwoord #3481 Gepost op: Februari 05, 2012, 12:11:21 » |
|
wel, leer er maar mee leven  Sommige van je collega's gaan je ook serieus scheef bekijken als je te efficient bent...
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Cylon the barbarian
ne hypnos
Mechanical Barbarian
Tasmaanse duivel

Rolligheid: 292
I want to believe
|
 |
« Antwoord #3482 Gepost op: Februari 10, 2012, 22:59:31 » |
|
en andere denken dan weer dat ze beter zijn... of wat dan ook. Dat is ook zo iets waar je geïrriteerd van kan geraken: collega's...of de hele wereld 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3483 Gepost op: Februari 10, 2012, 23:47:48 » |
|
ik zou zeggen de wereld, dan heb je ze allemaal in één keer 
|
|
|
|
|
|
Moslimterroristen hebben hun eigen big bang theorie. It's nice to be important, but it's more important to be nice! Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Het Midden-Oosten heeft een probleem voor elke oplossing. As an outsider, what do you think of the human race?
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3484 Gepost op: Februari 11, 2012, 18:38:44 » |
|
Gisteren was laatste werkdag. Ze hebben gezegd dat ik veel werk verricht heb, maar ik ben er toch niet helemaal blij mee.
Ik had zeker 3 keer zoveel kunnen doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3485 Gepost op: Februari 12, 2012, 17:01:17 » |
|
niet klagen. Gewoon zonder gewetensbezwaren uw loon incasseren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3486 Gepost op: Februari 13, 2012, 00:00:11 » |
|
Ik voel me niet echt schuldig. Ze weten dat ik regelmatig zonder werk zit, maar dat nemen ze er blijkbaar graag bij. Maar ik voel me niet mentaal uitgedaagd, of hoe je dat ook moet noemen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3487 Gepost op: Februari 13, 2012, 09:56:22 » |
|
dan is 't hun probleem. Maar ik ken 't gevoel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3488 Gepost op: Februari 13, 2012, 20:55:16 » |
|
Dacht ik wel. Vanmorgen was het super glad. En de zolen van mijn schoenen zijn bijna helemaal afgesleten (dus vrij gaaf) en ik geraakte niet echt vooruit  En dan moest ik over kasseien wandelen, dat was helemaal een ramp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3489 Gepost op: Februari 13, 2012, 21:28:52 » |
|
ja, inderdaad nogal glad. Was te verwachten natuurlijk. De grond is nog altijd vervroren, dus al het water dat naar beneden komt vriest gewoon aan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3490 Gepost op: Februari 15, 2012, 11:17:44 » |
|
Ik heb mijn boeken dus besteld bij amazon uk. En ik kan mijn pakketje volgen en het is gisteren aangekomen in brussel. en verwachte leverdatum is vrijdag. Ze doen er 1 dag over om de plas(of het kanaal, ik denk dat de plas de atlantische oceaan is) over te komen en dan de laatste 150 km duurt 3 dagen.  Volgende keer eens de slechte proberen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3491 Gepost op: Februari 15, 2012, 11:34:26 » |
|
de plas is de oceaan  Bij de slegte duurt het meestal een paar dagen. Vrij vlot.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3492 Gepost op: Februari 15, 2012, 11:36:27 » |
|
Kunnen die elk engelstalig boek bestellen?
Want er zijn wel wat boeken die ik niet online vind.Of niet eenvoudig/goedkoop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr. D.U. Iveltje
Halve gare
Administrator
Mexipedium
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3493 Gepost op: Februari 15, 2012, 11:39:48 » |
|
dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik bestel enkel wat ik bij hen vind... Ik weet niet of je andere boeken kunt bestellen via hen. Je kunt 't hen altijd eens vragen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hephaistos
The lame God
Mexipedium

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3494 Gepost op: Februari 15, 2012, 11:42:16 » |
|
Waarom moet je het bestellen als ze het hebben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|